Buffet Boss: Complete Edition
Stap in de razendsnelle wereld van Buffet Boss, waar je niet alleen aan het koken bent - je bouwt een heus culinair imperium op! Begin als een bescheiden ondernemer en werk je op tot de ultieme chef, barman en manager. Functies: ● Breid het gloednieuwe Rollende Sushi-restaurant uit en word de grootste en beste van de stad! ● Bereid een grote variatie aan heerlijke gerechten en verfrissende drankjes! ● Bedien je gasten razendsnel en houd je restaurant brandschoon! ● Leid je personeel op tot in de perfectie en upgrade je keukenapparatuur Naarmate je restaurant groeit, nemen ook de uitdagingen toe. Houd je gasten tevreden, beheer overvolle eetruimtes en zorg ervoor dat je team altijd in topvorm blijft. Hoe succesvoller je wordt, hoe meer obstakels je tegenkomt, maar met de juiste strategie domineer je de hele sector! Bewijs je skills, overwin elke uitdaging en stijg op tot de absolute Buffet Boss!