Diamond Painting ASMR
Ontspan terwijl je de nummers volgt en schilder in je eigen tempo! Duik in unieke doeken vol eenhoorns, harten, taarten en andere prachtige afbeeldingen. Geniet van de bevredigende 'klik' als elke diamant op zijn plaats klikt, waardoor levendige kleuren tot leven komen! Breng een dinosaurus terug uit het verleden of teken een diamanten kasteel in 3D - wat je je ook voorstelt, je kunt het schilderen... met diamanten! Kenmerken: - Kleur op nummer bijna 400 afbeeldingen! - Maak prachtige 3D-schilderijen - Kies uit verschillende canvasformaten - Maak geweldige diamanten kunst - Luister naar ontspannende ASMR Zie je meesterwerk schitteren met elke diamant die je plaatst!