Bag Fight
Deze deckbuilding roguelite zet inventarisbeheer centraal in elke run. Bouw een rugzak vol wapens, pantsers en helende items, en rangschik je uitrusting zorgvuldig om een setup te maken die je door gevecht na gevecht kan helpen. Ontgrendel nieuwe uitrusting, versterk je build en ontdek betere manieren om je beperkte ruimte te gebruiken naarmate je vordert. Voeg wapens samen om sterkere versies te maken, verfijn je loadout en pas je rugzak aan voor elke uitdaging die voor je ligt. Functies: - Inventarisbeheer: Verplaats items om je build te optimaliseren! - Samenvoegen: Combineer items tot sterkere versies! - Unieke personages: Ontmoet een kleurrijke groep helden - Voortgang: Upgrade je tas en loadout! - Epische avonturen: Verken diverse fantasiewerelden - Aanpassing: Rust je helden en items uit met geweldige skins! - Dagelijkse opdrachten: Log elke dag in om extra grondstoffen te verdienen - Verslavende gameplay: Makkelijk te leren, maar moeilijk te beheersen! Je rugzak is je build. Laat elk vakje meetellen.