GRID
"GRID is een race-ervaring als geen ander. GRID biedt ongeëvenaard wiel-tegen-wiel racen en keert terug met een geheel nieuwe ervaring waarbij elke race een kans is om je eigen pad te kiezen, je eigen verhaal te creëren en de wereld van de autosport te veroveren. Neem je plaats in de GRID World Series in en strijd in spannende gevechten van moment tot moment met de meest iconische en begeerlijke raceauto's – zowel moderne als klassieke, van GT, Touring en Muscle tot Stock en Super Modifieds – op enkele van de meest iconische locaties ter wereld. GRID legt elk moment van de race vast, van de adrenalinestoot bij het startsein tot de vreugde bij de geblokte vlag. Het ene na het andere incident vindt plaats: strakke inhaalacties, bumperkleven en competitieve botsingen, alles versterkt door rivalen, teamgenoten en een aartsvijand die allemaal proberen je te helpen of te hinderen in je voortgang. Koop het spel nu en laat je hart racen."