Goat Simulator 3 - Pre-Order Digital Downgrade Edition
Pilgor is weer terug! Bestel de Digital Downgrade Edition vroegtijdig en je krijgt je eigen Pre-uier in de game. Het is exact wat je denkt dat het is. Haal je kudde bij elkaar en ga op pad in Goat Simulator 3; een totaal nieuwe, volledig realistische sandbox-boerderijervaring. Nodig maximaal drie vrienden uit in lokale of online coöp, creëer een bloedbad als team of strijd in minigames en wees dan geen vrienden meer. De Digital Downgrade Edition bevat de basisgame, plus unieke geremasterde bagger van de verschillende DLC's die naar Goat Simulator zijn gekomen: Unieke bagger: - Speel als een oldskool Pilgor - Volledige tankbepantsering (MMO) - Goat Zero-skin (GoatZ) - Ruimtehelm en -pak (verspilling van ruimte) - Maskers of Don Pastrami, Valentino Salami, Dolph Spaghetti & Humphrey Ciabatta (Payday) - Digitale soundtrack - 3D-printbestanden: - Pilgor - Tony Shark - Geitentoren - Snuisterij DISCLAIMER: Goat Simulator 3 is weer zo'n compleet stom spel. Zal dit spel je leren hoe je één kunt worden met je lokale kudde? Waarschijnlijk niet. Het zou echt slimmer zijn om iets over geiten van David Attenborough of zo te leren.