Gloomy Eyes - Deluxe Edition
Ontdek de wereld van Gloomy Eyes met de ultieme versie van dit knusse horrorsprookje, inclusief de volledige game en de spookachtige soundtrack met 40 nummers. Gloomy Eyes: Een knus 'self-coop' horroravontuur over de onverwachte en verboden band tussen twee zielen die samen op zoek gaan naar de zon. Verken angstaanjagende, maar toch charmante spookachtige levels, schakel tussen twee unieke personages en los breinbrekende puzzels op. Gloomy Eyes - Soundtrack: Duistere deuntjes voor een sombere sfeer! Luister naar 40 nummers vol huiveringwekkende melodieën in de sfeer van Halloween en klassieke horroranimatiefilms. Geniet van de angstaanjagende walsen en opzwepende, filmische klanken van Gloomy Eyes - Soundtrack, die perfect passen bij de duistere, maar speelse sfeer van de game. Ideaal om in de stemming te komen, of je nu een wandeling over de begraafplaats maakt bij maanlicht of een langzame, maar onvermijdelijke dood tegemoet gaat.