Brothers: A Tale of Two Sons Remake
Begeleid twee broers in een episch sprookje vol ontdekkingen, verlies, avontuur en mysterie. Terwijl hun vader aan een dodelijke ziekte lijdt, moeten twee broers vol moed op zoek gaan naar het 'Levenswater', het enige middel dat hem kan genezen. De broers mogen niet falen en moeten op elkaar vertrouwen door hun individuele vaardigheden te gebruiken om elkaar te beschermen en de obstakels te overwinnen tijdens deze onvergetelijke reis. EEN TIJDLOZE KLASSIEKER OPNIEUW GEMAAKT Geprezen door critici toen het spel oorspronkelijk werd uitgebracht, Brothers: A Tale of Two Sons is terug! Trouw aan de gameplay en het ontroerende verhaal van 2013, Brothers: A Tale of Two Sons Remake biedt opnieuw gecreëerde personages en landschappen gebaseerd op het origineel en is bijgewerkt naar de nieuwste generatie op het gebied van graphics, prestaties en gameplay. In combinatie met een opnieuw opgenomen soundtrack met live orkest, kun je je voorbereiden op een emotionele ervaring die je avontuur naar nieuwe hoogten zal tillen. GA OP EEN FANTASTISCH EPOS Los puzzels op, ontdek verborgen verhalen, doorkruis gevaarlijke locaties en vecht tegen dodelijke eindbazen. Speel in de singleplayermodus en bestuur beide broers tegelijk of kies voor lokale co-op met een vriend(in), waarbij jullie elk een van de broers besturen terwijl jullie samen spelen. LAAT JE ONDERDOMPELEN IN DE EMOTIONELE WERELD VAN BROERS Brothers: A Tale of Two Sons zit vol verborgen details die de zoekers belonen. Naast de originele verborgen verrassingen en de rijke verhaallijn, zijn er in de remake nieuwe geheimen toegevoegd die je kunt ontdekken.