Gloomy Eyes - Soundtrack
Duistere deuntjes voor een sombere sfeer! Luister naar 40 nummers vol huiveringwekkende melodieën in de sfeer van Halloween en klassieke horroranimatiefilms. Geniet van de angstaanjagende walsen en opzwepende, filmische klanken van Gloomy Eyes - Soundtrack, die perfect passen bij de duistere, maar speelse sfeer van de game. Ideaal om in de stemming te komen, of je nu een wandeling over de begraafplaats maakt bij maanlicht of een langzame, maar onvermijdelijke dood tegemoet gaat.