Gigantosaurus Het spel
Verken en race door de prehistorische wereld van Gigantosaurus. Tijdens dit Disney dinoverhaal red je de wereld, race je super hard en beleef je veel plezier! Rocky, Tiny, Mazy en Bill hebben enge problemen - zoals de meteoor die de vulkaan van Giganto blokkeert! Alleen jij en je dinovriendjes kunnen de puzzels oplossen en de wereld redden - maar je hebt ook de krachten van Giganto nodig! Het einde van elk verhaal is het begin van een superrace naar de volgende zone. Ben jij de dapperste avonturier of de snelste racer?