Disney Illusion Island Starring Mickey and Friends
Ga met Mickey en zijn vrienden op avontuur om het mysterieuze eiland Monoth te verkennen en zoek drie geheimzinnige boeken om de wereld voor een ramp te behoeden! Disney Illusion Island Starring Mickey and Friends bevat het basis spel plus the Keeper Up, Mystery in Monoth, en het gloednieuwe C.A.S.H. DLC met Dagobert Duck. Speel met Mickey en zijn vrienden Kies je favoriete personage en ontgrendel speciale vaardigheden terwijl je hoog in de lucht platformcapriolen uithaalt, leuke puzzels oplost en strijdt in epische gevechten tegen eindbazen. Onthul de mysteries van Disney Illusion Island Ren, zwem, slinger en spring je een weg over een schitterend, mysterieus eiland en onthul prachtige locaties, intrigerende personages en verborgen geheimen. Speel met vrienden in 4-speler-coöp Speel alleen of met maximaal drie vrienden om het eiland Monoth te redden in 4-speler-coöp. Werk samen met vrienden en gebruik unieke vaardigheden zoals een touw laten vallen, bokspringen en een knuffel geven voor een hartje. Word onderdeel van een authentieke Mickey-tekenfilm Beleef een gloednieuw avontuur met Mickey en zijn vrienden, met handgetekende animaties, een orkestrale soundtrack en authentieke stemmen.