Punch Club 2: Fast Forward
Welkom bij de toekomst van Punch Club! Je hele leven heb je binnen de beschermende muren van de garage van je overbezorgde moeder doorgebracht. Je vader is op mysterieuze wijze verdwenen toen je bent geboren. Maar je hebt zeeën aan tijd gehad om te trainen en over de wonderen in de wereld te dromen, Helaas voor jou eten mensen slijm, barst het overal van de corruptie en wil iedereen met je vechten ... Maar misschien kun je je vader vinden en de 'duistere vuist' worden waar iedereen over fluistert. Dan word je misschien wel de redder van de mensheid, degene die de supergeheime geheimen van de Goodness Corporation ontdekt ... of niet natuurlijk. Jij kiest je avontuur, dus blijf gerust in de garage als je wil. Kies je eigen avontuur Twintig lange jaren geleden maakte een naamloze coole gozer naam voor zichzelf op straat, vocht hij tegen de slechteriken, vond hij zijn vader en was iedereen erg blij, of zoiets. Welkom in de toekomst. Het is er corrupt, zeeschelpen hebben toiletpapier vervangen en iedereen is nu cyberpunk. Loop over dezelfde straten (maar dit keer met neonverlichting) terwijl je een avontuur vol hilariteit, nostalgie uit de jaren 80 en klappen inrolt. Zelfs nog meer klappen dan eerst! Word een vechtkampioen Sla, schop en speel vals om verder te komen. De beste vechter worden is geen makkie. Dat kost tijd, toewijding, dollars en training. Verbeter je statistieken en technieken, plan je wedstrijd en bouw je eigen te gekke vechtschool op. Dat klinkt beter dan verliezen terwijl iedereen je uitlacht, of niet dan? Hoewel niets boven ouderwets bloed, zweet en tranen gaat, klinken neurotraining en illegale software natuurlijk erg verleidelijk. Zelfs als er een klein risico bestaat dat je wordt ontmaskerd en dat je laatste hersencel het begeeft. Manage ... alles Het leven in de ratrace is snel, tijdverslindend en je moet goed managen om te overleven. Punch Club 2 is ook zo! Het is immers letterlijk een simulatiegame. Manage je tijd en geld terwijl je de top van de gevechtsklassementen probeert te bereiken, misdaden oplost en voor de politie, criminelen, de maffia en welke andere figuren je pad ook kruisen werkt. Als je quests voltooit, krijg je toegang tot nieuwe vechtscholen, bewegingen, dollars, braafheidspunten en zelfs de Leeuwenkoningin op cassette. De eerste regel van Punch Club is: vertel iedereen over Punch Club, zet het nu op je verlanglijstje of wees klaar om klappen van ons te krijgen (vanwege juridische redenen zullen we niet echt met je vechten).