OCTOPATH TRAVELER 0
[Productsamenvatting] Begin vanaf nul en ontdek het nieuwste deel in de OCTOPATH TRAVELER-serie. Beleef een verhaal van herstel en vergelding rond de heilige ringen. Deze epische sage speelt zich in het rijk Orsterra af. Geniet van de bekende kenmerken van de serie, zoals de HD-2D-graphics, een mix van retro pixelart en 3D-CG, roleplaying met Path Actions naar keuze en het Break- en Boost-systeem waarmee je het tij van de strijd kunt keren. Daarnaast zijn er een aantal gloednieuwe functies, zoals je eigen personage maken en je woonplaats herstellen. [Hoofdkenmerken] 1. Jij bent de hoofdpersoon in dit verhaal. Bepaal je uiterlijk, stem, bewegingen en favoriete gerecht met de nieuwe functie voor het maken van je personage! 2. Herstel je woonplaats door je eigen dorp te bouwen. Nodig metgezellen en bondgenoten uit om in het dorp te wonen dat je zelf hebt gebouwd! 3. Ga de strijd aan in sensationele strategische gevechten. Kies uit meer dan 30 bondgenoten om een groep te maken van maximaal acht personages. 4. Gebruik Path Actions om mensen uit te nodigen in je dorp, gevechten aan te gaan en items te bemachtigen. Jij bepaalt waar je heen gaat en wat je doet. 5. Gebruik actievaardigheden met het nieuwe vaardigheidssysteem. Je leert deze vaardigheden van bondgenoten en kunt ze aan anderen doorgeven.