Beleef de iconische FATE-serie opnieuw als nooit tevoren! Bezoek het pittoreske dorpje Grove en omgeving opnieuw en bereid je voor om wederom de Dungeon Gate te betreden! De bekroonde FATE-serie heeft een moderne facelift gekregen, terwijl het toch trouw blijft aan de nostalgische dungeon crawler-klassieker. Tart jij het lot op je zoektocht naar roem en rijkdom? Verbeterd voor een nieuwe generatie Ervaar alles dat je geweldig vindt aan de FATE-serie in hogere resolutie. Geniet van meer polygonen, realtime-belichting, ambient occlusion, extra talen met volledig gelokaliseerde stemmen en nog veel meer! De upgrades trekken je nog dieper in de game, terwijl ze tegelijkertijd trouw blijven aan wat FATE zo speciaal maakt. Alle 4 games, allemaal beter dan in je herinnering Speel (opnieuw) door alle 4 FATE-games in hun hernieuwde pracht en praal. FATE, FATE: Undiscovered Realms, FATE: The Traitor Soul en FATE: The Cursed King zijn allemaal onderdeel van deze gebundelde uitgave. Het maakt niet uit welke game je favoriet is, want je kunt nu alle kerkers opnieuw betreden en je eigen lot weer bepalen! Unieke procedureel gegenereerde spelsessies Stel je vechtkunsten op de proef in uitdagende, procedureel gegenereerde kerkers! Geen enkele spelsessie is hetzelfde dankzij willekeurige kerker-layouts, monstergevechten en buitbeloningen. Realtime-gevechten vol actie Stap een hartslag verhogende arena vol realtime-gevechten binnen, waarbij elke seconde telt. Uitgerust met een arsenaal aan wapens en vaardigheden neem je het op tegen meedogenloze monsters die uit zijn op jouw vernietiging. Kies jij voor een donderend salvo aan klappen, dodelijke precisie met afstandswapens of gebruik je liever krachtige spreuken? Kies je strategie, pas je aan en word meester van je gekozen pad om je eigen lot te bepalen. Vergroot je roem en kracht Maak gebruik van een flexibel vaardigheidspuntensysteem om je personage aan te passen aan jouw speelstijl. Verkrijg ervaringspunten om in niveau te stijgen, krachtigere wapens te hanteren en vaardigheden op bouwen in verschillende disciplines. Je kunt ook queesten voltooien om je roem te vergroten en legendarische uitrusting te verdienen. Hulp van een harig vriendje Kies uit 7 verschillende huisdieren om je op je reis te vergezellen. Je trouwe maatje vecht met je mee, kan verschillende voorwerpen vasthouden en zelfs veranderen in machtige, magische wezens om zo de ultieme sidekick te zijn. Hengel meer binnen dan alleen vis Pas je visgerei erbij en zoek het water op om waardevolle voorwerpen op te hengelen, zoals vissen, artefacten, edelstenen, ringen en meer. Geduldige vissers kunnen misschien zelfs zeldzame voorwerpen opvissen die hen kunnen helpen tijdens hun queeste. Bepaal je lot Wanneer je sterft, kun je kiezen uit 3 verschillende manieren om te herrijzen, elk met zijn eigen prijs om te betalen. Kies verstandig, want jouw keuzes bepalen je lot!