Puzzle Quest: Immortal Edition
De originele match 3-RPG is terug! Puzzle Quest: Immortal Edition is de definitieve Puzzle Quest, opgepoetst voor een nieuw tijdperk, met alle content van de afgelopen 20 jaar. Beleef de originele Puzzle Quest: Challenge of Warlords, Revenge of the Plague Lord en The Legend Returns allemaal samen. Puzzle Quest: Immortal Edition combineert het klassieke match 3-puzzelspel met roleplaying van hoog niveau. Combineer drie of meer edelstenen van dezelfde kleur om mana te verzamelen waarmee je spreuken kunt uitspreken, tegen vijanden kunt vechten, voorwerpen en beloningen kunt verzamelen en verder kunt komen in de quests! - Maak een held aan die vaardigheden en spreuken kan krijgen - Match 3-gevechten tegen allerlei tegenstanders waarbij je verschillende strategieën moet gebruiken - Voltooi quests en subquests - Ontmoet metgezellen die je zullen helpen - Leer spreuken en verzamel items - Bouw je Citadel. Voeg gebouwen toe die je speciale vermogens geven - Vang wezens, train ze en gebruik ze als rijdieren - Vang monsters en speel de minigame Research om hun spreuken te leren - Ontdek verborgen runen en maak magische items in de smidse van je Citadel - Beleger steden in Etheria om je gebied uit te breiden Durf jij de uitdaging aan te gaan? Stel je match 3-vaardigheden op de proef terwijl je vecht tegen monsters en schurken om het koninkrijk Etheria te redden.