Fallout 76: Gone Fission Deluxe Edition
Bethesda Game Studios, de bekroonde maker van Skyrim en Fallout 4, heet je welkom bij Fallout 76. 25 jaar nadat de bommen vielen, komen op Reclamation Day 2102 jij en de andere Vault Dwellers - geselecteerd uit de beste en slimste inwoners van het land - naar buiten in een post-nucleair Amerika. Speel alleen of samen met anderen en verken, voer missies uit, bouw en overwin de grootste gevaren van het Wasteland. Verken een uitgestrekte woestenij, verwoest door een kernoorlog, in deze openwereld-multiplayertoevoeging aan het Fallout-verhaal. Ervaar de grootste, meest dynamische wereld die het Fallout-universum ooit heeft gekend. Zak lekker onderuit en werp een lijntje uit met de nieuwe visfunctie, die je overal laat vissen waar je ook kunt zwemmen! Ga om te beginnen naar Fisherman's Rest om je eerste vishengel te ontgrendelen. Combineer verschillende soorten aas en pas je hengel aan om ruim dertig soorten vissen binnen te hengelen, waaronder een aantal moeilijk te vangen lokale legendes. Organiseer een Wasteland-kookfestijn om nieuwe recepten te delen, etaleer je trofeeën in je C.A.M.P. of voed de mysterieuze Linda Lee voor legendarische beloningen. Meeslepende missiereeksen en innemende personages Ontdek de geheimen van West Virginia door een meeslepende hoofdmissie uit te spelen, die begint op het moment dat je Vault 76 verlaat. Raak bevriend met nieuwe buren die teruggekomen zijn voor de wederopbouw. Of verraad ze... Ervaar Appalachia door de ogen van zijn inwoners. Seizoenen Maak voortgang door elk seizoen en ontgrendel door tijdelijke uitdagingen te voltooien gratis beloningen zoals verbruiksvoorwerpen, C.A.M.P.-items en meer. Multiplayer roleplaying Stel met het S.P.E.C.I.A.L-systeem je personage samen en creëer je eigen pad en reputatie in een nieuwe en ongetemde woestenij met honderden locaties. Of je nu alleen of met vrienden reist, er staat je een nieuw en uniek Fallout-avontuur te wachten. Mountain Splendorland Het verhaal ademt en leeft in de wereld van Fallout 76, dat zes verschillende regio's van West Virginia tot leven brengt. Elk gebied heeft zijn eigen risico's en beloningen, van de bossen van Appalachia tot de verderfelijke rode vlakten van de Cranberry Bog. Een nieuwe Amerikaanse droom Gebruik het gloednieuwe mobiele constructie- en assemblageplatform (C.A.M.P.) om overal ter wereld te bouwen en dingen te vervaardigen. Je C.A.M.P. biedt het broodnodige onderdak, voorraden en veiligheid. Je kunt zelfs een winkel openen om handel te drijven met andere overlevenden. Fallout Worlds Speel unieke avonturen in Appalachia met Fallout Worlds, dat een zich telkens ontwikkelende reeks eigenschappen is die spelers de mogelijkheid geeft om Fallout 76 op unieke manieren te spelen met aanpasbare instellingen.