Enigmatis Bundle
Verken het idyllische plaatsje Maple Creek, los talloze puzzels op, verzamel bewijsstukken en volg het spoor van een mysterieuze prediker om te achterhalen wat er is gebeurd met alle vermiste personen. Jaag op de demonische priester en ontrafel de geheimen van het schimmige Ravenwood Park!