Dying Light Essentials Edition
BELANGRIJK: Geniet van verbeterde beelden, een geremasterde soundtrack en grafische verbeteringen dankzij de Retouched-update, gratis voor alle eigenaren van Dying Light. Dying Light Essentials Edition bevat: Dying Light (basisgame) The Bozak Horde-DLC Cuisine & Cargo-DLC Ultieme Overlevende-bundel 5th Anniversary-bundel 10th Anniversary-bundel Harran Ranger-bundel Gun Psycho-bundel Volatile Hunter-bundel Retrowave-bundel Shu-krijgerbundel Van de makers van hits als Dead Island en Call of Juarez. Winnaar van meer dan 50 prijzen en nominaties. Deze game creëerde een nieuwe standaard voor eerstepersoons zombie-games dankzij de keiharde invalshoek. Inmiddels zeven jaar na de release wordt de game nog steeds ondersteund en mede daardoor staat het te boek als een van de beste zombiegames in de geschiedenis. Overleef in een stad die is overgenomen door een zombie-virus! Ontdek de moeilijke keuze die je zult moeten maken tijdens je geheime missie. Is jouw loyaliteit aan je opdrachtgevers sterker dan je wil om overlevenden te redden? De keuze is aan jou… ENORME OPEN WERELD Verken de stad met ongekende vrijheid en dompel jezelf onder in een unieke sfeer. Klauter en ren om elk gebouw te beklimmen en moeilijk bereikbare plekken te verkennen. CREATIEVE GEVECHTEN Ga gruwelijke gevechten aan en ontdek oneindig veel mogelijkheden om vijanden te bestrijden. Gebruik je omgeving, in combinatie met allerlei soorten wapens en vaardigheden, om de sterkere partij te worden. DAG- EN NACHTCYCLUS Beleef een grote verandering van de wereld, als je na zonsondergang van jager in prooi verandert. Ga de confrontatie aan met het gevaar of ren weg zonder achterom te kijken. 4 SPELER-COÖP Sluit je aan bij andere spelers en verhoog je kansen om te overleven in deze spannende coöp-modus. Speel samen de verhaalcampagne en kijk hoe ver je als team kunt komen.