Be the Zombie
Enjoy this content in advance of launch date by purchasing the Ultimate Edition Bundle or the PreOrder Bundle. Wordt een nachtelijke jager en ga op menselijke overlevenden jagen. Als de ultieme zombiejager kun je indringen in spellen van andere spelers en steeds meer terreur uitoefenen op hun poging om te overleven. Ervaar de intense asymmetrische multi-player als de verschrikkelijke kracht achter invasies. Dood je prooi en ontwikkel bovenmenselijke vaardigheden om de ergste nachtmerrie in Harran ooit te worden. Slaap lekker, goede jacht.