Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara
Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara bevat twee tijdloze D&D arcadeklassiekers: Tower of Doom en Shadow over Mystara. Vecht je een weg door een weelderig fantasy-universum met nieuwe mogelijkheden, zoals HD-graphics, 4 spelers die online coöp kunnen spelen, aanpasbare spelregels, scoreborden en talloze andere extra's.