CAPCOM ARCADE CABINET
De toparcadegames van Capcom zijn terug! Neem het op tegen spelers over de hele wereld in 'scoreaanval' of werk zelfs online samen! (Alleen voor titels die samenwerking ondersteunen.) Ontdek deze klassiekers, nu met een 'informele modus' voor nieuwkomers en nog meer nieuwe mogelijkheden. Probeer 'Black Tiger', '1943' en 'Avengers'!