CAC : 1942
Speel 1942. ※ Alleen te spelen met "Capcom Arcade Cabinet". Koop dit pakket na het downloaden van "Capcom Arcade Cabinet". "1984 pakket" en "Alles-in-1-pakket" bevatten allebei deze content. Pas op dat je geen dubbele aankopen doet.