CAC : GUN.SMOKE
Speel Gun.Smoke. Je kunt ook probeerversies van "Side Arms", "Legendary Wings" en "Trojan" spelen. ※ Alleen te spelen met "Capcom Arcade Cabinet". Koop dit pakket na het downloaden van "Capcom Arcade Cabinet". "1985-I pakket" en "Alles-in-1-pakket" bevatten allebei deze content. Pas op dat je geen dubbele aankopen doet.