Docked - New Horizons Pack
Breid je Docked-ervaring uit met het "New Horizons"-pakket! Krijg toegang tot DLC 1 en DLC 2 in de zomer van 2026. Beide bevatten nieuwe machines, extra mijlpalen, elk met een verscheidenheid aan nieuwe opdrachten, en meerdere infrastructurele upgrades om je bedrijf te laten groeien. Het pakket geeft je op dag 1 ook direct toegang tot de Premium-terminaltrekker.