Docked - Deep Waters
Port Wake staat op het punt de status van internationale haven te behalen wanneer een enorm scheepsongeluk de dagelijkse gang van zaken verstoort. Upgrade je mogelijkheden met de Deep Waters DLC en rust de MHC-kraan, reachstacker, STS-kraan, RMG-kraan en containerlift met de magneetgrijper uit om nieuwe uitdagingen het hoofd te bieden. Neem 12 nieuwe taken en 1 missie aan en upgrade je infrastructuur om je bedrijf uit te breiden.