Docked - Premium Terminal Tractor Pack
De Premium-terminaltrekker heeft een modern ontwerp, een unieke meerkleurige skin met een stijlvol patroon en aangepaste in-/uitstapanimaties. Dit verbeterde werkpaard is gebouwd om op te vallen. De geforceerde dieselmotor (7.15L, 230 pk) zorgt voor een snellere acceleratie en verbeterde remprestaties voor een soepelere en krachtigere workflow.