Dead by Daylight: Forged in Fog-hoofdstuk Windows
Een duister fragment van de geschiedenis, dat niet langer in de vergetelheid is verzonken. Het Forged In Fog-hoofdstuk van Dead by Daylight bevat een nieuwe Killer, The Knight, en een nieuwe Survivor, Vittorio Toscano. Ook is er een nieuwe kaart, de Shattered Square, voor alle spelers. Als je deze add-on koopt, ontgrendel je een exclusief cosmetisch item voor Vittorio: Handsome Riding Jacket. De Killer is The Knight, wiens trouwe wachters zijn bevelen met bloeddorstige wreedheid opvolgen. Zijn krijgskunsten zijn ongekend en de dorst van zijn zwaard is nog lang niet gelest. Hij richtte zijn toorn op het Shattered Square en liet alleen verwoesting achter. Dead by Daylight: Forged in Fog bevat ook een nieuwe Survivor: Vittorio Toscano, een reiziger uit een verloren tijdperk en zwerver door werelden. Het tijdperk van ijzer en steen is afgelopen en dus begint een tijdperk van de Fog, samen met degenen die erin zijn gevormd.