Dead by Daylight Windows
10 jaar lang horror. 10 jaar lang jumpscares en hachelijke momenten. 10 jaar lang brute offers en spannende ontsnappingen. De dood is geen uitweg. Vier vastberaden Survivors zitten voor altijd gevangen in een rijk van bovennatuurlijk kwaad waar je zelfs niet uit kunt ontsnappen door dood te gaan. Ze nemen het op tegen een bloeddorstige Killer in een wreed spel van zenuwen en vernuft. Kies een kant en stap in een wereld boordevol spanning en terreur met de beste asymmetrische multiplayer onder de horrorgames. De Overlevenden spelen in third-person en zijn in het voordeel doordat ze zich beter bewust zijn van hun omgeving. De Moordenaar speelt in first-person en is meer gefocust op zijn prooi. Het doel van de Overlevenden in iedere strijd is om te ontsnappen uit de Moordzone zonder dat de Moordenaar ze kan vinden. Dat lijkt makkelijker dan het is. Zeker als de omgeving verandert iedere keer dat je speelt.