Dead by Daylight: Tomb Raider Windows
Daal af tot in de diepste krochten van het onontdekte. Dead by Daylight: Tomb Raider brengt de iconische nieuwe survivor Lara Croft naar de Fog. Als je deze add-on koopt, ontgrendel je ook een exclusieve Charm: Climbing Axe. Herinneringen van takken die door haar vlees rijten. Van water dat haar longen in stroomt. Van ternauwernood ontsnappen aan de dood. Lara Croft is de belichaming van overlevingsinstinct, of ze nu te maken krijgt met natuurgeweld of bovennatuurlijke krachten.