De Pure Bundel
Voeg deze klassieke spellen toe aan je collectie en word een expert aan tafel - of dat nu de pokertafel of de pooltafel is, in een oogwenk ben je een professional. Bevat: Pure Hold'em, met Vortex en Paradise City fiches Pure Pool met een Snooker-packet De meest authentieke ervaring die er maar is, gewoon vanaf je bank.