Cute Puppy Academy
Welkom bij de Schattige Puppy Academie, de ultieme plek voor hondenliefhebbers! Train, verzorg en speel met schattige puppy’s! Voer ze, verzorg hun vacht en leer ze trucjes om hun staart vrolijk te laten kwispelen. Neem ze mee op leuke wandelingen, speel minigames en test hun vaardigheden. Breid je academie uit met nieuwe faciliteiten, trek meer puppy’s aan en word de beste trainer in de stad!