Bull Terrier Training Pack
Maak kennis met het "Bull Terrier Training Pack", dat het iconische Bullterriër-ras naar je game brengt! Deze honden zullen gegarandeerd je hart veroveren! Maak je klaar om de energie en charme van de Bullterriër te omarmen terwijl jullie samen nieuwe avonturen beleven!