Beagle Training Pack
Het "Beagle Training Pack" is een spannende uitbreiding die je game-ervaring verrijkt door het schattige Beagle-ras te introduceren, samen met nieuwe trainingsuitdagingen en extra spelelementen. Maak je klaar om je avontuur uit te breiden met nog meer trouwe viervoeters!