Coloring Book: Complete Bundle - 396 drawings
Geniet van grenzeloze creativiteit: - 396 tekeningen om in te kleuren! - Een palet met 310 kleuren voor prachtige tinten - 9 hulpmiddelen voor geavanceerde effecten en gemak – zoals een penseel dat altijd binnen de lijnen blijft Kleur samen: - Tot 4 spelers kunnen tegelijk kleuren! Coloring Book: Complete Bundle bevat: ● Basis hoofdstuk ● Jungle ● Ruimte ● Familie & Huis ● Voertuigen ● Verkleedfeest ● Lieve prinses ● Kosmisch plezier ● Grappige dieren ● Zeedieren ● Boerderijleven ● Schat avontuur ● Avontuur ● Klassieke verhalen Met zijn vele opties is Coloring Book perfect voor jonge en oudere kinderen, en ook een heerlijke manier voor volwassenen om te ontspannen.