Coloring Book: Farm Life
Laat je creativiteit zien door 29 tekeningen in te kleuren: ● Gevederde dieren, groot en klein: ganzen, eenden en kippen ● De oudste vrienden van de mens op de boerderij: katten en honden ● Speelse paarden, gevlekte koeien, pluizige schapen en lama’s ● Wilde buren: bouwende bevers en tamme, vrolijke herten …en nog veel meer! Kleur 29 nieuwe tekeningen in!