Bunny Park
Kies uit een selectie van verschillende decoraties en vele soorten speelgoed om een betoverend park te creëren! Breid jouw park uit om het populairder te maken en nieuwe konijntjes aan te trekken. Zorg dat je jouw konijntjes aait zodat ze gelukkig blijven, maar maak ze niet wakker! Breng alle konijntjes thuis, elk met hun eigen patroon en karakter.