RedDeerGamesActie en avontuur
[Broken Universe - Tower Defense] Ze is nergens te vinden en hij is de enige die haar kan redden. Kaboem! De explosie heeft het hele universum verwoest. Je zou zelfs kunnen zeggen dat het...kapot is. Roco moet met de hulp van een groep wetenschappers zijn schip beschermen tegen inkomende aanvallen. Strategie Help Roco zijn doel te bereiken en vernietig de vijandelijke golven in dit unieke torenverdedigingsspel. Je hersenen zijn je grootste wapen. Beslis waar je moet landen en hoe je je uit de handen van de vijand vecht. Tonnen lekkers Blokkeer alle paden of leid monsters naar een lange vuurlinie. Ontdek welke torens en barrières het beste zijn voor jouw unieke speelstijl. [Clumsy Rush] GRIJP DE KROON EN REN Geen vermoeiende ingewikkelde tutorials meer, geen half uur uitleg van spelnuances meer - vertel je vriend "pak de kroon en ren" en je bent klaar om te spelen. Met eenvoudige regels kun je direct beginnen met racen. JIJ BENT DE BEHEERDER Gebruik je liever eenvoudigere besturing om de race dynamischer te maken? Of misschien groot worden en beide benen afzonderlijk gebruiken voor meer gelach? Of... alle spelers in ijsblokjes veranderen of een nepkroon erin gooien? Wil je als sumo of kerstman spelen? Kies een besturing, een van de 23 race-aanpassingen en, belangrijker nog, de gekste skin voor je kampioen! ELKE TRACK IS UNIEK Strategisch gepositioneerde schaapskuddes, gedraaide wervelingen of kleine windmolens met tornado-kracht - dit zijn slechts enkele van de vele gekke obstakels die een puinhoop zullen maken in je races. Elke track wordt willekeurig gegenereerd uit een pool van 47 unieke segmenten. EN IEDEREEN KAN SPELEN Vriendelijke graphics en eenvoudige regels maken van Clumsy Rush een titel waar iedereen plezier mee kan hebben. Wil je achtervolgen met je vrienden die geen spelers zijn? Spelen met kinderen? Of misschien gewoon ontspannen? Wacht niet - pak een gamepad en ren weg!