She Wants Me Dead + Clumsy Rush
She Wants Me Dead Help Max aan zijn lot te ontsnappen en deze purrfecte straf te overleven. Ze wil hem dood hebben Lula is gewoon een doorsnee kat die toevallig een meester-ingenieur is. Haar vallen zijn ingewikkeld en vereisen je volledige aandacht. Verwacht geen genade en veel verrassingen. Onvergeeflijk maar lonend Zak weg in de wereld van She Wants Me Dead dankzij de ongelooflijke soundtrack. Het ritme is de sleutel tot Max' overleving. Als je je laat leiden, ziet hij misschien het daglicht. Deze 2D platformer-rhytm-game maakt het je niet gemakkelijk. _____________ Clumsy Rush Race over willekeurig gegenereerde tracks, neem de kroon van je vrienden en kijk hoe iedereen de geheime kunst van het lopen leert in dit leuke gezelschapsspel. De titel bevat een lokale modus voor 2 tot 4 spelers, twee besturingssystemen, 23 gameplay-aanpassingskaarten, 27 heldenskins en 47 unieke baansegmenten. IEDEREEN KAN SPELEN Vriendelijke graphics en eenvoudige regels maken van Clumsy Rush een titel waar iedereen plezier aan kan beleven. Wil je achtervolgen met je vrienden die geen speler zijn? Spelen met kinderen? Of misschien gewoon ontspannen? Wacht niet langer, pak een gamepad en ren!