Batman: Return to Arkham - Arkham City
Batman: Arkham City stuurt spelers naar Arkham City - een zwaar versterkte uitgestrekte wijk in het hart van Gotham City. Batman: Arkham City introduceert een gloedniew verhaal dat klassieke karakters en moordende schurken uit het Batman-universum bijeen brengt.