ARSLAN: THE WARRIORS OF LEGEND
Een geweldige combinatie van de anime The Heroic Legend of Arslan en de actieserie Warriors! Laat niets heel van gigantische legers in de prachtige wereld van de anime. Beleef een groots, historisch fantasieavontuur in ARSLAN: THE WARRIORS OF LEGEND! Geniet van de bekende visuele stijl en dezelfde stemacteurs uit de anime! Jaag de vijanden uiteen en veeg ze vervolgens van de kaart met speciale Rush-eenheden in deze nieuwe vorm van Warriors-actie!