Ervaar alles wat de ARK-franchise te bieden heeft in deze definitieve collectie! Tem en berijd oerwezens terwijl je woeste landen verkent, werk samen met andere spelers om te strijden in epische tribale gevechten en reis samen op het grootste met dinosaurussen gevulde avontuur aller tijden. ARK: The Ultimate Survivor Edition bevat ARK: Survival Evolved, samen met deze enorme uitbreidingspakketten: Scorched Earth, Aberration, Extinction en Genesis Parts 1 & 2. Allemaal geüpdatet en geoptimaliseerd met elke verbetering die is aangebracht sinds de lancering van het basisspel. tot duizenden uren gameplay! Van oeroude jungles op het eiland tot de futuristische tuinen van een interstellair ruimteschip, elke uitgestrekte omgeving is hier om te veroveren! Ontdek de honderden unieke soorten die door deze landen zwerven, van prehistorisch tot fantastisch, en leer hoe je vriendschap sluit met deze wezens of ze kunt verslaan. Maak je verzameling aantekeningen en dossiers compleet die zijn achtergelaten door voormalige ontdekkingsreizigers om de verrassende geschiedenis van de ARK's te leren kennen. Test je stam en je beesten in de strijd met elke baasuitdaging uit de franchise! Hebben jij en je vrienden wat nodig is om de ultieme ARK-ervaring te overleven?