Nice Day for Fishing
De bedenkers van Viva La Dirt League hebben voor jou een episch verhaal gecreëerd vol fantasie, avontuur en... vissen? Als de helden van Azerim op mysterieuze wijze verdwijnen, dreigt een kwaadaardige macht het land over te nemen! De NPC-visser Baelin moet opstaan om het stadje Honeywood te verdedigen op de enige manier die hij kent! Maar er is iets veranderd. Baelin is geen NPC meer, maar een... avonturier! Kun jij deze nieuwe verantwoordelijkheid aan? Vecht tegen vissen met precisietiming en magische spreuken, upgrade je vaardigheden, versla het kwaad en herbouw Honeywood. Mogge! Lekker dagje om te vissen, hè? Epische visgevechten Stort je onbevreesd in visgevechten om missies te voltooien, verhoog je kracht en ontgrendel spreuken om tegen je aquatische tegenstanders in te zetten. Gebruik het juiste aas voor je vangst en time je aanvallen perfect voor een onberispelijke overwinning. Pas op voor in de diepte schuilende baasvissen, want die stellen je skills pas echt op de proef. Verken de wereld van Azerim Verken het betoverende Azerim op het vasteland en onder de golven. Ga op avontuur van het bos van Honeywood tot aan de kust van Azerim waar je nieuwe missies tegenkomt, nieuwe mensen kunt redden en nieuwe vissen kunt vangen. Maak gebruik van onderwaterstromingen om je haak in moeilijk te bereiken grotten te manoeuvreren en upgrade je vislijn om dieper in de onderwaterkloof te komen. Nieuwe gear, nieuwe spelmechanismen Elke avonturier verdient de ultieme hulpmiddelen voor zijn of haar missie. Baelin is weliswaar een eenvoudige visser, maar als hij op avontuur gaat, is zijn hengel een wapen, zijn boot een strijdros en zijn hoed een pantser. Zorg dus dat je de juiste uitrusting gebruikt voor de klus! Dreg moeiteloos verborgen schatten op uit de diepte met je magneethaak of maak een gat in een grotwand met een krachtige boor om nieuwe paden te ontgrendelen. Verbeter je vishengel om je kracht te verhogen en upgrade je vislijnen om dieper te kunnen vissen naar de indrukwekkende en uitdagende vissen die in de diepte schuilgaan. Herbouw Honeywood Op je avonturen kom je waardevolle hulpmiddelen tegen die je kunt opvissen uit scheepswrakken en waarmee je het verwoeste dorp kunt herbouwen. Vraag de houthakker om hulp om Honeywood net zo mooi te maken als vroeger. Door elke gebouwenupgrade ontgrendel je meer gereedschappen en missies van de handelaren. Voltooi de verzameling Betoon eer aan de machtige visgod door voltooide verzamelingen uit elke regio als offer aan te bieden bij zijn standbeeld en wordt gezegend met geüpgradede skills.