Sea of Stars
Sea of Stars belooft dat typische Sabotage-gevoel op elk platform en streeft ernaar de klassieke RPG te moderniseren wat betreft turn-based gevechten, het vertellen van verhalen, verkenning en interacties met de omgeving, terwijl het nog steeds heerlijk nostalgisch en lekker ouderwets plezier biedt.