Nickelodeon All-Star Brawl
Vecht er op los als je favoriete Nickelodeon-personages in bombastische platformgevechten! Met een ijzersterke cast van helden uit het Nickelodeon-universum neem je het op tegen all-stars uit SpongeBob Squarepants, Teenage Mutant Ninja Turtles, Huize Herrie, Danny Phantom, Aaahh!!! Real Monsters, Expeditie Berenklauw, Hey Arnold!, Ratjetoe en meer om de ultieme animatiedominantie te bepalen. Met unieke moves en aanvallen geïnspireerd op hun persoonlijkheden heeft elk personage een individuele speelstijl die eindeloze actie mogelijk maakt voor het fanlegioen van Nickelodeon. Kies je favoriet en laat de intense knokpartijen beginnen met online en lokale multiplayeractie.