NASCAR 25 Gold Edition
NASCAR 25 Gold Edition bevat zowel NASCAR 25 als de Season Pass. iRacing presenteert met trots NASCAR 25, de officiële NASCAR-game met ALLE VIER de National Series, de ARCA Menards Series, NASCAR Xfinity Series, NASCAR Craftsman Truck Series en NASCAR Cup Series. NASCAR 25 biedt alle actie die je mag verwachten van de ontwikkelaars van de meest authentieke race-ervaring en -simulatie ooit gemaakt. Voor het eerst op consoles heeft iRacing lasergescande automodellen en circuits geïntroduceerd voor een ongeëvenaard niveau van authenticiteit. Met een physics-model dat is afgestemd door experts en gebaseerd op feedback uit de praktijk van echte NASCAR-coureurs en raceteams, word je als nooit tevoren ondergedompeld in de beelden en geluiden van een racedag. Van Quick Race, Championship, Multiplayer tot Career, de combinaties van circuits, auto's en ervaringen zorgen ervoor dat je steeds weer terugkomt voor meer. Werk je een weg van je achtertuinwinkel in de ARCA Menards-serie tot een meervoudig NASCAR Cup Series-kampioen in de Carrièremodus en laat de wereld zien wat je waard bent. Dit is de NASCAR-game waar je op hebt gewacht en waar je op hebt gewacht! Welkom bij NASCAR 25!