DYNASTY WARRIORS: ORIGINS
Forhåndsbestillingsbonus: – Protagonist's costume: «Nameless Warrior Garb» Samarbeidsantrekket «Wo Long: Fallen Dynasty», som kan brukes i spillet. Obs: Vær klar over at denne bonusen kan bli tilgjengelig for kjøp eller bli gratis på en senere dato. Bonus for tidlig kjøp: – Early Works Soundtrack Collection (Digital Edition) Et soundtrack som byr på til sammen 191 originale musikkstykker fra serien, inkludert bakgrunnsmusikk fra titler som «DYNASTY WARRIORS 2« og «DYNASTY WARRIORS 5 Empires» samt Omega Forces første tittel, «DYNASTY WARRIORS». For å spille soundtracket går du til Special Content og deretter Music, før du velger «Early Works Soundtrack Collection». Obs: – Bonusen for tidlig kjøp blir tilgjengelig for alle som forhåndsbestiller eller kjøper spillet innen 30. januar 2025. – Soundtracket inneholder musikk som også er tilgjengelig for kjøp på musikkstrømmetjenester. Vær klar over at bonusen kan bli tilgjengelig for kjøp eller bli gratis på en senere dato som ekstrainnhold til denne tittelen. Kast deg ut i nervepirrende kamper som en navnløs helt i de tre kongeriker. ・ De mest spennende actionscenene i seriens historie Nervøse slagmarker der du barker sammen med enorme hærer som strekker seg så langt øyet kan se. Hvordan kommer du til å takle fiendehordene? Den militære kyndigheten din kommer godt med der du kjemper sammen med dine allierte i taktiske kamper som er unike for «DYNASTY WARRIORS»-serien, og opplever de mest spennende actionscenene i seriens historie. ・ En ny versjon av de tre kongerikene fra perspektivet til en original hovedperson Historien om de tre kongeriker er lagt til det enorme Kina, der ulike helters overbevisninger krysser hverandre. Opplev denne storslåtte og forlokkende verdenen gjennom øynene til en original hovedperson, en «navnløs helt». Obs: Produktet «DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Edition» er også tilgjengelig for kjøp. Sjekk at du har valgt det riktige produktet før du kjøper det. Obs: Bildene er tatt underveis i utviklingen av spillet. Det endelige produktet kan være annerledes enn det du ser på bildene. Obs: Hvis installeringen av et tillegg blir ferdig mens spillet fortsatt kjører, blir tillegget tilgjengelig når du åpner tittelskjermen igjen.