Protagonist's Costume "Nameless Warrior Garb"
Samarbeidsantrekket «Wo Long: Fallen Dynasty», som kan brukes av hovedpersonen i spillet. Du kan endre antrekk på Inns, som du finner i hver region av world map . Der velger du «Change Clothing». Obs: Vær klar over at dette innholdet kan bli tilgjengelig for kjøp eller bli gratis på en senere dato. – Hvis installeringen av et tillegg blir ferdig mens spillet fortsatt kjører, blir tillegget tilgjengelig når du åpner tittelskjermen igjen.