«DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Edition» består av hovedspillet og innholdet på listen under. – Official Book & Original Soundtrack (Digital Edition) Official Book & Original Soundtrack får du tilgang til i spillet. Official Book er full av originale illustrasjoner av viktige hendelser på De tre rikers tid, samt hittil usett informasjon om figurene og diagrammer som forklarer hvordan de er knyttet sammen. Alt er sentrert rundt den storslagne historien om de nye «DYNASTY WARRIORS», fortalt fra perspektivet til en enkelt protagonist. Original Soundtrack byr på 20 originale musikkstykker som er tilrettelagt for denne tittelen. – Letters Letters gir deg gold du kan bruke til å kjøpe weapons og portable items, samt pyroxene for creating gems. Når du velger «New Game» og spiller historien, blir letters gitt deg på Inns. Det finnes et letter som gir pyroxene, men dette får du først når du når et punkt i spiller hvor det blir mulig å create gems. Obs: – Hovedspillet «DYNASTY WARRIORS: ORIGINS» blir også solgt som et frittstående produkt. Sjekk at du har valgt det riktige produktet før du kjøper det. – Official Book og Original Soundtrack er de digitale versjonene av Official Book (japansk versjon) og Original Soundtrack som er inkludert i «Treasure Box», som selges i enkelte regioner. – Dette innholdet kan ikke lastes ned som separate filer (PDF, MP3 osv.). – Innholdet kan ikke vises eller spilles utenfor spillet. – Vær klar over at bonuser og annet innhold kan bli tilgjengelig for kjøp eller bli gratis på en senere dato som ekstrainnhold til denne tittelen. – Bildene er tatt underveis i utviklingen av spillet. Det endelige produktet kan være annerledes enn det du ser på bildene. – Hvis installeringen av et tillegg blir ferdig mens spillet fortsatt kjører, blir tillegget tilgjengelig når du åpner tittelskjermen igjen. - Bare versjonen på Xbox Series X er tilgjengelig med 4K-oppløsning. 4K-oppløsning er ikke tilgjengelig for Xbox Series S.