Letters
Letters gir deg gold du kan bruke til å kjøpe weapons og portable items, samt pyroxene for creating gems. Når du velger «New Game» og spiller historien, blir letters gitt deg på Inns. Det finnes et letter som gir pyroxene, men dette får du først når du når et punkt i spiller hvor det blir mulig å create gems. Obs: Vær klar over at dette innholdet kan bli tilgjengelig for kjøp eller bli gratis på en senere dato. – Hvis installeringen av et tillegg blir ferdig mens spillet fortsatt kjører, blir tillegget tilgjengelig når du åpner tittelskjermen igjen.