Official Book & Original Soundtrack (Digital Edition)
«DYNASTY WARRIORS: ORIGINS» Official Book & Original Soundtrack (Digital Edition) er en digital illustrasjonsbok som inneholder Official Book (japansk versjon) og Original Soundtrack. Når disse gjenstandene er tatt i bruk, blir de gjort tilgjengelige i hovedspillet. Official Book er full av originale illustrasjoner av viktige hendelser på De tre rikers tid, samt hittil usett informasjon om figurene og diagrammer som forklarer hvordan de er knyttet sammen. Alt er sentrert rundt den storslagne historien om de nye «DYNASTY WARRIORS», fortalt fra perspektivet til en enkelt protagonist. For å vise den går du til Special Content og velger «Official Book». Original Soundtrack byr på 20 originale musikkstykker som er tilrettelagt for denne tittelen. For å spille det går du til Special Content og deretter Music, før du velger «Original Soundtrack». Obs: – Dette innholdet er de digitale versjonene av Official Book (japansk versjon) og Original Soundtrack som er inkludert i «Treasure Box», som selges i enkelte regioner. Vær klar over at dette innholdet også er inkludert i settet «DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Version». – Dette innholdet kan ikke lastes ned som separate filer (PDF, MP3 osv.). – Innholdet kan ikke vises eller spilles utenfor spillet.​ – Hvis installeringen av et tillegg blir ferdig mens spillet fortsatt kjører, blir tillegget tilgjengelig når du åpner tittelskjermen igjen.