Docked - New Horizons Pack
Ta din Docked-opplevelse videre med "New Horizons"-pakken! Få tilgang til DLC 1 og DLC 2 som kommer sommeren 2026. Pakken inneholder nye maskiner, ekstra milepæler – hver med en rekke nye jobber – og flere infrastrukturoppgraderinger for å utvide driften din. Pakken gir også umiddelbar tilgang til Premium-terminaltraktoren på dag 1.